החלפות והחזרות

סנאפסית יקרה,

בתכשיטים שלנו הושקעה אהבה ועבודה רבה, ואנו מאחלות לך הנאה מרובה מהם.

כל מוצרי הבסיס של המותג מגיעים עם אחריות ותוכננו להחזיק לאורך זמן. המלצתנו היא להרחיקם הן ממים מתוקים והן ממים מלוחים אם ברצונך להאריך את עמידותם אל מעבר לגבול האחריות.

מעוניינת להחזיר או להחליף פריט? אין בעיה! שלחי לנו מייל עם הפרטים לכתובת info@snaps.co.il או הודעת וואטסאפ לטלפון 053-8218138

החלפות:

– ניתן להחליף פריטים שנרכשו באתר עד 21 יום מיום קבלת הפריט, בתנאי שלא נעשה בהם שימוש וכנגד קבלה או פתק החלפה. את ההחלפה ניתן לעשות באחת הדרכים הבאות:

♥ להגיע ולהחליף במשרדי החברה בכתובת: SNAPS, דרך השלום 7, תל אביב.

♥ משלוח אל משרדי סנאפס בדואר רשום – SNAPS, דרך השלום 7, תל אביב.

♥ להיעזר בנו לתיאום שליחות איסוף מהבית בתוספת תשלום של 20 ש"ח.

– הפריט שאליו תרצי להחליף יישלח אליך באחת הדרכים הבאות שתבחרי:

♥ בדואר רשום ללא עלות נוספת בקניה מעל 300 ש"ח או בעלות סמלית של 10 ש"ח.

♥ שליח עד הבית (בתשלום סמלי של 15 ש"ח).

– כל החלפה נוספת כרוכה בעלויות מלאה של המשלוחים.

– פריטים שנרכשו במבצע או בקטגוריית הסייל ניתנים להחלפה עד שבוע מיום קבלתם ואינם כוללים אחריות.

החזרות:

– ניתן להחזיר פריטים תמורת זיכוי לקופון באתר או החזר כספי מלא עד 21 ימים מיום קבלת הפריט במשרדינו, בתנאי שלא נעשה בהם שימוש, שלא נפל בהם שום פגם/נזק וכנגד קבלה בהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן.

– פריטים שנרכשו במבצע או בקטגוריית הסייל ניתנים להחזרה עד שבוע מיום קבלתם והאחריות עליהם אינה תקפה.

– לא יינתן זיכוי או החזר כספי על דמי משלוח.

– תכשיט שנוצר בהזמנה אישית, לא ניתן להחזיר או להחליף.

– ניתן להחזיר פריטים לכתובת מקומית בארה"ב, לפרטים נוספים ניתן לפנות לשירות הלקוחות שלנו במייל info@snaps.co.il או בהודעת וואטסאפ לטלפון 053-8218138.

משלוחים:

– שליח עד הבית מגיע לבית הלקוח/ה תוך 7 ימי עסקים ממועד הזמנת המוצר, אלא אם על המוצר עצמו צוינו זמני אספקה חריגים. ייתכנו עיכובים בחגים ותקופות עמוסות משלוחים וכן במשלוחים ליישובים מרוחקים (לקבלת הרשימה המלאה של יישובים אלה ניתן ליצור קשר עם שירות הלקוחות).

– משלוח לנקודת איסוף מגיע באופן אוטומטי לנקדות האיסןף הקרובה לכתובתך (ניתן לבחור ידנית בזמן ההזמנה נקודת איסוף ספציפית) תוך 10 ימי עסקים ממועד הזמנת המוצר, אלא אם על המוצר עצמו צוינו זמני אספקה חריגים.

– משלוח בדואר רשום מגיע דרך שירות הדואר לביתך או לנקודת איסוף של הדואר הקרובה לביתך בתוך 10 ימי עסקים ממועד ביצוע ההזמנה, אלא אם על המוצר עצמו צוינו זמני אספקה חריגים.

הערות ותוספות

– במידה ובחרתם לשלוח אלינו את הפריט בחזרה בדואר, אנא שלחו אותו בדואר רשום בלבד לכתובת: סנאפס, רחוב דרך השלום 7 תל אביב, בצירוף החשבונית ופתק עם פרטים להתקשרות כדי שנוכל ליצור איתכם קשר.

– עבור מוצר שנרכש בסייל ו/או במבצע תינתן אפשרות החלפה לפי הסכום ששולם עבור הפריט בעת הרכישה וכפי שמופיע בחשבונית העסקה ולא בשווי המחיר המלא של המוצר.

– ביטול עסקה אפשרי על כל מוצרי האתר תוך יומיים מעת קבלת המוצר. במקרה של ביטול יגבו 5% דמי ביטול ככתוב בחוק. במקרה של ביטול על הרוכש/ת להשיב את המוצרים לסטודיו סנאפס או בדואר אל משרדי החברה. המוצרים יוחזרו באריזתם המקורית יחד עם חשבונית הקניה.

– בעלי מוגבלויות או אזרחים וותיקים רשאים ככתוב בחוק לבטל עסקה עד 4 חודשים מרגע קבלתה בעת הצגת תעודה מתאימה.

אם ברצונך לבטל עסקה תוכל/י לעשות זאת על ידי לחיצה על הכפתור המתאים בעמוד הבית, או בפנייה ישירה במייל או בטלפון info@snaps.co.il / 03-6125832

– לא ניתן לזכות כרטיסי דירקט ולכן בעלי כרטיסי דירקט זכאים לקבלת קופון לרכישה באתר.

– מובהר כי לא יינתן זיכוי כספי בגין מוצרים שלא שולמה בגינם תמורה כספית, כגון מבצעים או מתנות.

– מובהר כי לא ינתן החזר כספי עבור דמי משלוח (וינוכה מההחזר סכום דמי המשלוח אם המשלוח ניתן ללא עלות בקניה מעל סכום מסוים).

אנו עושות את מרב המאמצים והבדיקות להוציא את התכשיטים במצב מושלם. יחד עם זאת אנו מבינות כי יכול לקרות מצב שבו יישלח אליך מוצר שנפל בו פגם בייצור. במקרה כזה, נדאג להחליף את המוצר במשלוח ללא עלות נוספת.

החלפה

עד 21 יום בהצגת חשבונית / פתק החלפה

פטנט

מקורי ישראלי

משלוח חינם לנקודות איסוף

בקנייה מעל 300 ש"ח