• חומרים ואחריות
  • החזרות והחלפות
  • אתר

צריכה עזרה ?

נשמח לעזור בכל נושא שירות הלקוחות פועל
בימים א-ה בשעות 10:00-16:00
השאירו פניה ונחזור בהקדם

חומרים ואחריות

כמובן שיש אחריות על התכשיטים שלנו. שנה על בסיסי השרשראות והעגילים, ושלושה חודשים על התליונים.

* תמיד מומלץ לפנות אלינו לבדוק לגבי אפשרות תיקון של פריט גם מעבר לתקופת האחריות, אנחנו משתדלות לעשות מעל ומעבר כדי לתקן פריטים ביצירתיות גם הרבה אחרי פקיעת מועד האחריות.
כל תכשיטי הבסיס שלנו עשויים כסף סטרלינג 925 או כסף/פליז בציפוי זהב 14K היפואלרני, ללא ניקל ומגיעים עם שנה אחריות. בנוסף, קיימת גם קולקציית תכשיטי בסיס בזהב 14k.

תליוני SNAPS עשויים פליז בציפוי רודיום או זהב 14K היפואלרגני ללא ניקל ומשלבים מגוון רחב של חומרים – פורמייקה, אבנים טובות, זכוכיות, רייזין, סיליקונים, חלקי עץ, בדים ועוד ומגיעים עם 3 חודשי אחריות.
על מנת לשמור על התכשיטים שלך מומלץ להימנע ממפגש של התכשיט עם מים מתוקים או מלוחים, זיעה או כימיקלים וחומרי ניקוי שונים. כמו כן, כדאי לשמור את התכשיט באריזתו המקורית, במקום יבש ומוצל (עדיף לא בחדר האמבטיה או קרוב לאדן החלון). תכשיטי כסף ניתן להבריק עם מטלית להכספה כדי לשמור על הברק המקורי של התכשיט.
ממליצים שלא, כדי לשמור על איכות הציפוי ועל הצבע של המוצרים.
בטח!

כל התכשיטים שלנו עשויים כסף אמיתי ו/או מצופים בציפוי זהב ללא ניקל, כך שמרבית הרגישות יוכלו ליהנות מכל מגוון התכשיטים שלנו.

בנוסף, קיימת קטגוריה של בסיסי עגילים מזהב אמיתי.
כסף 925 וציפוי מיקרוני, למי שאינה רגישה, לא עושים אלרגיות. בנוסף, התכשיטים שלנו הם היפואלרגניים וללא ניקל. מי שרגישה באופן מיוחד, נשמח לעזור לה למצוא את התכשיט המתאים ביותר עבורה
התכשיטים שלנו כולם בנויים על רעיון מודולרי שמאפשר לך לגוון אינסוף אפשרויות של תליונים על גבי אותו התכשיט.

התכשיטים מבוססים על מנגנון תיק-תק מחוזק ומוגן משפטית שמאפשר להחליף תליונים על גבי שרשראות ועגילים בקליק פשוט וממכר, אך גם חזק ועמיד.
על מנת לשמור על צבעם וזוהרם של התכשיטים מומלץ להימנע ממגע עם מים מתוקים או מלוחים, מזיעה וכן עם כימיקלים וחומרי ניקוי שונים. יחד עם זאת, החומרים איתם אנו עובדות איכותיים מאוד ויכולים להחזיק שנים רבות ואף יותר מכך, גם אם יבואו במגע עם חומרים אלה (למעט תליונים המשלבים חומרים כמו עץ, פורמייקה, בדים וכו’ הנהרסים במגע עם מים). כל מוצר מגיע עם האחריות המתאימה לו ועם הנחיות שימוש ושמירה המתאימים לו.

תכשיטי הכסף סטרלינג 925 עמידים לאורך זמן וגם אם התחמצנו, ניתן לנקות ולהכסיף אותם בחזרה למצבם המקורי.

תכשיטי הזהב 14K שומרים על צבעם ויכולים להחזיק לנצח.

כל מוצרי הבסיס המצופים שלנו – שרשראות ועגילים – מגיעים עם שנה אחריות (גם אם תבחרי להרטיב אותם) ויכולים להחזיק הרבה יותר מכך אם תקפידי להמנע ממגע שלהם עם חומרים אסורים.

החזרות והחלפות

החלפות ניתן לעשות עד חודש ממועד קבלת ההזמנה (למעט מוצרי סייל שעליהם יש 7 ימים החלפה).

אפשר להחליף פריטים שנרכשו באתר או בסטודיו שלנו, כל שצריך לעשות הוא לשלוח אלינו את מספר ההזמנה ואת הפריטים שתרצי להחזיר ולרשום איזה פריטים תרצי במקום. במידה ונדרש להוסיף הפרש או לתת זיכוי למימוש בחנות, שירות הלקוחות יצור עמך קשר להמשך טיפול.

את הפריטים המוחזרים ניתן לשלוח אלינו לסטודיו בכתובת SNAPS, יד חרוצים 15, תל אביב. המשלוח ייעשה בדואר רשום או שניתן לשלוח אלינו בעלות מסובסדת באמצעות שליח מהבית (לפרטים נוספים ניתן לברר מול שירות הלקוחות). כמובן שתמיד ניתן להגיע ישירות לסטודיו ולהחליף במקום או להחליף בתיאום מראש מול נקודות האיסוף ברעננה או רמת גן.

את הפריטים החדשים גם כן תוכלי לקבל בדואר/לאסוף מנקודת איסוף. משלוח ראשון של הפריטים אליהם תרצי להחליף הוא ללא עלות אם ההזמנה המקורית היתה מעל 200 ש”ח, אחרת יש 10 ש”ח דמי טיפול גם עבור המשלוח בדואר רשום מאיתנו.
"ניתן להחזיר מוצר שנקנה עד 21 ימים מיום הקנייה. השאירו לנו הודעה ושירות הלקוחות שלנו יצור עמכם קשר לתיאום ההחזר הכספי. תוכלו לבחור בין 2 אפשרויות: 1. קבלת שובר קנייה לאתר בגובה 100% מהמחיר ששילמתם עבור המוצר. 2. החזר כספי לאמצעי התשלום בו שילמתם עבור המוצר שהחזרתם בניכוי 5% (ולא יותר מ-100 ₪). שימו לב! לצערנו לא נוכל לבצע החזר כספי למוצר שחזר אלינו פגום או שנעשה בו שימוש שלא לפי הוראות השימוש. כמו-כן, לא ניתן לקבל החזר עבור הוצאות המשלוח, באם היו, אותן שילמתם לקבלת המוצר או החזרתו."
תלוי במוצר ובציפוי שלו. ניתן ליצור קשר איתנו על מנת שנוכל לבדוק ציפוי מחדש

אתר

אנחנו מציעות שירות אישי ונגיש שבו אנחנו מצלמות עבורך את הפריטים המבוקשים בוואטסאפ לפי כל שילוב שתבקשי ויכולות להדגים כיצד הפריטים נראים על הגוף בהתאם לבקשתך.

כדי לממש אופציה זו – שלחי אלינו הודעה בוואטסאפ אל 054-4442438
ניתן לשלם באתר בכל כרטיסי האשראי (למעט דיינרס).
בעמוד של סיכום פרטי ההזמנה ולפני המעבר לתשלום בפועל, יש לך מקום להזין קוד קופון.
את לא חייבת להירשם לאתר כדי לבצע הזמנה. יחד עם זאת, מומלץ כן להירשם כי הרשמה תקל עליך בהזמנות הבאות ותחסוך לך את הזנת הפרטים.
עם קבלת הזמנה במערכת שלנו תקבלי מייל אישור הזמנה הכולל את המספר שלה. במידה ולא קיבלת את המייל בדקי את תיבת הספאם ואת תיבת המכירות, ואם גם שם לא מצאת את המייל מומלץ ליצור איתנו קשר ישירות בשירות הלקוחות בטלפון ב 054-4442438.
בטח. האתר שלנו עומד בתקני הבטיחות המחמירים ביותר. עדות לכך תוכלי לראות כאשר תזיני כתובת מלאה שהיא https://www.snaps.co.il, התוספת של s לאחר ה-http מעידה על security ועמידה בתקני הבטיחות.
אין בעיה לעשות שינויים לאחר ההזמנה, אך מומלץ ליצור איתנו קשר טלפוני בהקדם האפשרי כדי לוודא שההזמנה לא נכנסת לליקוט ושילוח לפני השינוי. ניתן ליצור איתנו קשר ישירות בפלאפון/וואטסאפ 054-4442438.
ניתן לבטל עסקה באופן מיידי לאחר ביצועה בפלאפון 054-4442438. במידה וקיבלת חבילה ואינך מרוצה ממנה ואת מעוניינת לקבל את כספך בחזרה, אנא צרי איתנו קשר, שלחי אלינו את הפריטים בדואר רשום לכתובת SNAPS, יד חרוצים 15, תל אביב וצייני כי מדובר בהחזרת פריטים לשם קבלת החזר כספי/זיכוי לחנות שלנו וצרפי פרטי קשר על מנת ששירות הלקוחות יוכלו לחזור אליך להשלמת ההחזר.

ההחזר מבוצע לכרטיס האשראי בו נעשתה העסקה המקורית ויש לספק לשירות הלקוחות את מלוא פרטי הכרטיס (שכן מידע זה לא נשמר אצלנו במערכת).
בהחלט, יש אופציה לאיסוף עצמי מהסטודיו שלנו ביד-חרוצים 15 בתל אביב
ברו איתנו: במייל info@ssnaps.co.il או בוואטסאפ 054-4442438
לא מצאתם תשובה, פנו לשירות לקוחות ונשמח לעזור שירות לקוחות