בחירת שרשרת לאמא

amit shemesh 18 Jan 2023

בחירת שרשרת לאמא

קניית מתנה לאמא יכולה להיות משימה לא פשוטה, במיוחד אם רוצים למצוא משהו בעל משמעות, משהו כזה שאמא לא תגיד שלא הייתם צריכים, אלא שהיא תקבל את זה בשמחה, ולעיתים אף בהפתעה. שהיא תרגיש שהמתנה פגעה בול. יש כל כך הרבה אפשרויות לבחירה, וזה עלול להיות מאמץ לא קטן לנסות ולצמצם אותן כדי למצוא את המתנה המושלמת. עם זאת, עם קצת מחשבה והתכוונות, אפשר למצוא מתנה שתגרום לה להרגיש אהובה ומוערכת.

 

יש הרבה הזדמנויות שיכולות להיות מתאימות לקניית מתנה לאמא: 

  • יום הולדת - יום הולדת הוא ללא ספק אירוע מתאים וזמן טבעי להפגין הערכה ולתת מתנה לאמא. מתנת יום הולדת בדרך כלל אמורה להיות אישית ובעלת משמעות, כמו תכשיט, יום כיף משותף, ועוד.
  • יום המשפחה - יום המשפחה; אבל כל אחד יודע שמרכז המשפחה בדרך כלל זו האמא. אז זו לגמרי הזדמנות לפנק אותה ולהביע הערכה, ולקנות מתנה מתחשבת ומשמעותית, כמו זר סחלבים או תכשיט מיוחד.
  • חגים - בחגים נהוג לתת מתנות, בעיקר אם באים להתארח אצל אמא. אפשר להביא מתנה לבית כולו אך גם מתנה אישית יותר במיוחד עבורה, 
  • רק בגלל - כן, כן, לפעמים זה נחמד לתת מתנה פשוט כי מתחשק  להראות את האהבה וההערכה לאמא, בלי סיבה מיוחדת, בלי שום אירוע מיוחד, ככה סתם. זוהי הזדמנות לתת לה מתנה אישית או אות חיבה מיוחד רק כדי להראות לה כמה אכפת ממנה, ולבטא כמה אוהבים אותה.

למה שרשרת היא מתנה מעולה לאמא?

שרשראות לאמא יכולות להיות מתנה נהדרת, משמעותית ומוערכת. 

  • שרשרת היא תכשיט נצחי וקלאסי שניתן לענוד לאירועים רבים. שרשרת מתאימה שנקנתה בתשומת הלב הראוייה, יכולה להיות מתנה מאוד אישית וסנטימנטלית, ולבטא את האינטימיות שיש בין ילדים לאמא. ניתן לבחור בשרשרת בעלת משמעות מיוחדת או לחרוט עליה מסר מכל הלב. 
  • שרשרת היא מתנה שאפשר לענוד אותה קרוב ללב, תרתי משמע: הן מילולית והן פיזית. זה יכול להפוך אותה למתנה משמעותית ורגשית, במיוחד עבור אמא.
  • שרשרת היא מתנה רב-תכליתית שניתן לענוד בדרכים רבות ושונות. ניתן לענוד את השרשרת כאמירה אופנתית או כתוספת עדינה לתלבושת, בהתאם לסגנון ולאורך שלה; ובמיוחד אם קונים שרשראות לאמא בסנאפס, שמאפשרת - בתיק-תק אחד או שניים -  אין סוף של קומבינציות. מצמידים לשרשרת תליון מהמבחר העצום של סנאפס כדי להתאים אותה ללבוש, לאירוע או סתם למצב רוח, מה שהופך אותה למתנה שניתן להשתמש בה וליהנות ממנה במשך שנים רבות.
  • שרשרת יכולה להיות גם מתנה מעשית. אם קונים שרשראות לאמא מחומרים איכותיים כמו ציפוי זהב, גולדפילד או כסף, זה מאפשר לתכשיט להיות עמיד. היא יכולה לענוד אותה על בסיס יומיומי וגם לאירועים מיוחדים (פשוט מחליפים לתליון מתאים).
  • שרשרת מכסף סטרלינג 925, שרשרת בציפוי זהב או שרשרת גולדפילד, יכולה להיות גם מתנה משתלמת. לא רק שהן שרשראות יפות, מעוצבות, מרשימות וזוהרות, אלא שהן במחיר שלא הופך את קניית המתנה לעול על התקציב.

 

מהן העלויות של שרשראות לאימהות?

תחום המחירים לשרשראות יכול לנוע בין 50 ש"ח עד אלפי שקלים ויותר; הכל תלוי איזו שרשרת מחליטים לקנות. אך מאחר ורובנו לא "רוטשילדים", צריך לוודא שהקנייה תהיה אופטימלית ולא תהפוך לעומס רב מדי על התקציב, אך יחד עם זאת, שתשיג את המטרות שלשמן קונים את השרשרת. לכן כדאי: 

  • לקבוע מראש מסגרת לתקציב. להקדיש קצת זמן ולחשוב כמה אנחנו יכולים להרשות לעצמנו להוציא על המתנה. באופן טבעי זה יצמצם את החיפושים.
  • החומרים מהם מיוצרת השרשרת - לחומר ממנו מיוצרת השרשרת יש השפעה גדולה על המחיר. זהב וכסף מלאים הם בדרך כלל יקרים יותר משרשרת מכסף סטרלינג 925, שנותנת את רושם, או שרשראות לאמא בציפוי זהב 14K, שאפשר למצוא באתר שלנו במחיר של 125 ש"ח בלבד, או משרשראות גולדפילד במחירים שנעים מ - 139 ש"ח ל - 164 ש"ח בלבד. ללא ספק מחירים השווים לכל נפש שמאפשרים לקנות שרשרת בסיס מכסף או מזהב בלי "לקחת משכנתא". 
  • העיצובים של השרשרת - כשבוחנים עלויות מומלץ לחשוב על העיצוב והמורכבות של השרשרת, כי זה יכול להשפיע על המחיר. לכן כדאי לבדוק את האפשרות של השרשראות הורסטיליות של סנאפס; קונים שרשרת בסיס מחומר איכותי במחיר סביר, ומוסיפים לה תליונים מגוונים במחירים שנעים בין 50 ש"ח ל - 100 ש"ח בלבד. כך אפשר לקנות כמה שרשראות לאמא במחי תיק תק אחד

השרשרת המושלמת למתנה לאמא

אפשר לקנות שרשרת מושלמת למתנה לאמא אם היא יכולה לענות על צרכים שונים ומשתנים. כל השרשראות לאמא של סנאפס הן ורסטיליות. אלו שרשראות בסיס מכסף, ציפוי זהב או גולדפילד. הן ללא ניקל, והיפואלרגניות. אפשר להצמיד אליהן מבחר גדול, מגוון ומרהיב של תליונים, כך שבמתנה אחת נותנים לאמא מספר שרשראות לשימוש ארוך ימים.

הכתובת כבר רשומה במערכת

הנמכרים ביותר

שרשרת בלה סראפינה שרשרת בלה סראפינה
שרשרת בלה סראפינה
תליון סראפינה בשילוב שרשרת פנינים ארוכה יוצר מראה קלאסי שמרים כל לוק שתבחרי. מידות התליון : 2 ס״מ אורך על 2.5 ס״מ גובה. אורך השרשרת: 110 ס"מ (לא כולל התליון שמחובר אליה) כבר יש לך שרשרת "סראפינה" או תליון "בלה"? ניתן לרכוש אותם גם בנפרד: + לרכישת...
265.00 ₪
265.00 ₪
265.00 ₪
שרשרת אמה רנה שרשרת אמה רנה
שרשרת אמה רנה
השילוב בין שרשרת "אמה" העדינה ותליון "רנה" המרשים יוצרים מראה ייחודי ומלא שיק. שילוב מושלם למי שמעוניינת להבליט את הסטייל האישי שלה ולהרגיש זוהרת ובטוחה בעצמה.  אורך השרשרת:  44ס"מ (לא כולל התליון שמחובר אליה) מידות התליון: 3.5 ס״מ רוחב על 3 ס״מ גובה. כבר...
250.00 ₪
250.00 ₪
250.00 ₪
שרשרת בלה בלום שרשרת בלה בלום
שרשרת בלה בלום
סט שכולו קלאסיקה! תליון בלום בשילוב שרשרת פנינים ארוכה מעניק לך מראה רומנטי ומושלם לכל אירוע. מידות התליון : 3 ס״מ אורך על 1 ס״מ גובה. אורך השרשרת: 110 ס"מ (לא כולל התליון שמחובר אליה). כבר יש לך שרשרת "אמה" או תליון "רנה"? ניתן לרכוש אותם גם...
220.00 ₪
220.00 ₪
220.00 ₪
שרשרת בלה גלילאו שרשרת בלה גלילאו
שרשרת בלה גלילאו
תליון גלילאו בשילוב שרשרת פנינים ארוכה יוצר מראה אולטימטיבי שאפשר לשלב בלוק יומיומי וגם בלוק ערב, כשאת רוצה להרגיש וואו!  מידות התליון : 5.5 ס״מ אורך על 6.5 ס״מ גובה. אורך השרשרת: 110 ס"מ (לא כולל התליון שמחובר אליה) כבר יש לך שרשרת "בלה" או...
260.00 ₪
260.00 ₪
260.00 ₪

בחירה

this is just a warning
רישום
העגלה שלך
0 מוצרים
Snaps Israel

Before you leave...

Take 20% off your first order

20% off

Enter the code below at checkout to get 20% off your first order -

ALMOG20%

Continue Shopping