איך הגולדפילד הפך כל כך פופולרי?

amit shemesh 11 Jan 2023

מהם תכשיטי גולדפילד? 

תכשיטי גולדפילד בניגוד לתכשיטי זהב מלא, מורכבים משכבה מוצקה של זהב, שמחוברת לבסיס של מתכת אחרת. הם מיוצרים על ידי הצמדת שכבת זהב למתכת בסיס באמצעות חום ולחץ. למוצר המתקבל יש מראה של זהב מוצק, אך הוא אינו בעל ערך כספי כמו זהב טהור. תכשיטי גולדפילד מיוצרים בדרך כלל על ידי שכבה דקה של זהב על מתכת בסיסית כגון פליז או נחושת, וזו מהווה לפחות 5% מהמשקל הכולל של היצירה, וגם נדרשת להיות זהב 10K לפחות. תכשיטי גולדפילד הם אלטרנטיבה משתלמת לזהב מלא ומשמשים לרוב לייצור תכשיטים כגון טבעות, שרשראות, צמידים ועגילים. הם גם עמידים יותר ופחות נוטים להכתמה מאשר תכשיטים מצופים זהב, שיש להם שכבת זהב דקה בהרבה.

למרות התכונות הטובות של זהב טהור, יש לו חיסרון אחד משמעותי: רכות. זה אומר שהוא נשחק בקלות. עם זאת, ערבוב זהב עם מתכות אחרות יוצר סגסוגת זהב חזקה יותר, עמידה יותר ומתאימה יותר לשימוש בתכשיטים שאנשים עונדים באופן קבוע, מאחר ורוב האנשים לא עונדים תכשיטי זהב טהור על בסיס קבוע.

חשוב לדעת על תכשיטי גולדפילד

  • כדי ליהנות מתכשיטי גולדפילד לאורך זמן, לשמור על העמידות שלהם, ובעיקר על הזוהר והברק שמצפים מתכשיט זהב, יש דברים שלא כדאי לעשות כאשר עונדים טבעת, עגילים או שרשרת גולדפילד:
    • לענוד אותם במקלחת - כי סבונים, שמפו וכד' לא מיטיבים עימם;
    • ללכת לישון איתם באופן קבוע;
    • לבצע עבודות פיזיות כשעונדים אותם - כי זה עלול לפגוע בהם;
    • לנקות את הבית כשעונדים תכשיטי גולדפילד - כי חומרי ניקוי כימיים עלולים לפגוע באיכות;
    • להיכנס איתם לים או לבריכה - כי מלח הים והכלור בבריכה מזיקים להם;
    • לעשות אימוני  כושר או כל פעילות שגורמת להזעה יתרה - משום שהחומציות של הזיעה יכולה להרוס אותם;
    • לענוד אותם מיד לאחר שימוש בחומרי קוסמטיקה ובשמים - כי לעיתים יש בחומרים אלו גופרית שמזיקה לזהב
  • מצד שני, יש דברים שממש כדאי לעשות על מנת לשמור על העמידות והברק שלהם לאורך שנים:
    • לנקות אותם במטלית ייעודית לניקוי תכשיטים אחרי כל פעם שמשתמשים בהם;
    • לנקות אותם מדי פעם ניקוי עמוק יותר בעזרת מי סבון עדין ומטלית רכה;
    • לאחסן כל תכשיט במקום קריר ומוצל כמו למשל בקופסת תכשיטים מרופדת בד רך, או בשקית בד, ולנסות שכל תכשיט יהיה בנפרד כדי שלא יתחככו זה בזה וישרטו.

איך גולדפילד הפך לפופולרי בשרשראות?

יש מספר סיבות מדוע שרשרת גולדפילד ותכשיטי גולדפילד הם כל כך פופולריים:

  • מחיר סביר: תכשיטי גולדפילד זולים יותר מתכשיטי זהב מלא, מה שהופך אותם לבחירה פופולרית עבור מי שרוצה מראה של זהב ללא תג מחיר גבוה.
  • עמידות: תכשיטי גולדפילד עמידים יותר מתכשיטים מצופים זהב, שכן שכבת הזהב עבה הרבה יותר. לכן הם גם פחות נוטים לבלאי, ויש פחות סיכוי להכתמה.
  • מראה: לתכשיטי גולדפילד יש מראה זהה לתכשיטי זהב מלא, שכן שכבת הזהב עבה מספיק כדי לכסות את המתכת הבסיסית לחלוטין. כך שמי שרוצה להתהדר בשרשרת יוקרתית, אך לא רוצה לשלם את המחיר הכל כך גבוה של תכשיט מזהב מלא, שרשרת גולדפילד הופכת להיות בחירה טובה ואופטימלית כתוספת לשמלת ערב שחורה ומרשימה. זה מאפשר לתת את הרושם המתאים לאירוע. 
  • היפואלרגני: תכשיטי גולדפילד הם בדרך כלל היפואלרגנים, מה הכוונה "היפואלרגנים"? ישנם אנשים שרוצים לענוד תכשיטים אך יש להם רגישות לאחת מהמתכות שיוצרות את התכשיט. לעיתים קרובות זה יהיה ניקל. לכן יצרני תכשיטים כיום יוצרים ומעצבים מבחר תכשיטים, בעיצובים מרהיבים, שלא מכילים מתכות שידועות בכך שהן יכולות לגרום לתגובה אלרגית לאנשים שעונדים אותם. כמו לדוגמה שרשרת גולדפילד של סנאפס סינגל או דאבל, שהיא ללא ניקל והיפואלרגנית, כך שכל אחד יכול לענוד אותה ללא חשש.

איך לבחור שרשרת גולדפילד ?

כשמחליטים לקנות שרשרת גולדפילד, בין אם כדי לפנק את עצמנו או כמתנה המיועדת למישהו אחר, ישנם מספר דברים שכדאי לשים לב אליהם, שיכולים לעשות את הבחירה לאופטימלית:

  1. העובי של שכבת הזהב: כדאי לחפש שרשרת עם שכבה עבה של זהב, מכיוון שזו תהיה עמידה יותר, ופחות נוטה להכתים. שכבת הזהב תקבע גם את הרושם שהשרשרת תיצור כתכשיט.
  2. עיצוב וסגנון: לפני שקונים, כדאי לעשות סקירה של מערכות הלבוש והצרכים האופנתיים, ולבחור את העיצוב והסגנון של השרשרת בהתאם. עקב המחיר אפשר להחליט לקנות יותר מאחת.
  3. אורך השרשרת: לכל שרשרת אורך מסוים. חשוב להתאים את האורך שלה עם התליונים שרוצים לחבר אליה בהתאם ללבוש המיועד, לגודל המחשוף ולאורך הצוואר.
  4. המחיר: אמנם תכשיטי גולדפילד זולים יותר מזהב מלא, אבל עדיין מומלץ לעשות מחקר שוק זריז ולהשוות מחירים על מנת לבחור שרשרת גולדפילד שתתאים הן לסגנון האישי והן לתקציב; ולא פחות חשוב - לקנות מחברה שמציעה תכשיטים איכותיים.

הכתובת כבר רשומה במערכת

הנמכרים ביותר

שרשרת בלה סראפינה שרשרת בלה סראפינה
שרשרת בלה סראפינה
תליון סראפינה בשילוב שרשרת פנינים ארוכה יוצר מראה קלאסי שמרים כל לוק שתבחרי. מידות התליון : 2 ס״מ אורך על 2.5 ס״מ גובה. אורך השרשרת: 110 ס"מ (לא כולל התליון שמחובר אליה) כבר יש לך שרשרת "סראפינה" או תליון "בלה"? ניתן לרכוש אותם גם בנפרד: + לרכישת...
265.00 ₪
265.00 ₪
265.00 ₪
שרשרת אמה רנה שרשרת אמה רנה
שרשרת אמה רנה
השילוב בין שרשרת "אמה" העדינה ותליון "רנה" המרשים יוצרים מראה ייחודי ומלא שיק. שילוב מושלם למי שמעוניינת להבליט את הסטייל האישי שלה ולהרגיש זוהרת ובטוחה בעצמה.  אורך השרשרת:  44ס"מ (לא כולל התליון שמחובר אליה) מידות התליון: 3.5 ס״מ רוחב על 3 ס״מ גובה. כבר...
250.00 ₪
250.00 ₪
250.00 ₪
שרשרת בלה בלום שרשרת בלה בלום
שרשרת בלה בלום
סט שכולו קלאסיקה! תליון בלום בשילוב שרשרת פנינים ארוכה מעניק לך מראה רומנטי ומושלם לכל אירוע. מידות התליון : 3 ס״מ אורך על 1 ס״מ גובה. אורך השרשרת: 110 ס"מ (לא כולל התליון שמחובר אליה). כבר יש לך שרשרת "אמה" או תליון "רנה"? ניתן לרכוש אותם גם...
220.00 ₪
220.00 ₪
220.00 ₪
שרשרת בלה גלילאו שרשרת בלה גלילאו
שרשרת בלה גלילאו
תליון גלילאו בשילוב שרשרת פנינים ארוכה יוצר מראה אולטימטיבי שאפשר לשלב בלוק יומיומי וגם בלוק ערב, כשאת רוצה להרגיש וואו!  מידות התליון : 5.5 ס״מ אורך על 6.5 ס״מ גובה. אורך השרשרת: 110 ס"מ (לא כולל התליון שמחובר אליה) כבר יש לך שרשרת "בלה" או...
260.00 ₪
260.00 ₪
260.00 ₪

בחירה

this is just a warning
רישום
העגלה שלך
0 מוצרים
Snaps Israel

Before you leave...

Take 20% off your first order

20% off

Enter the code below at checkout to get 20% off your first order -

ALMOG20%

Continue Shopping