איך להתאים תכשיטים לחורף?

amit shemesh 05 Feb 2023

התאמת תכשיטים לחורף

תכשיטים, כפי שכל אחד יודע, הם  אביזרים (אקססוריז) חיוניים לשדרוג כל תלבושת. זה אפקטיבי במיוחד בחורף אם רוצים להוסיף אווירה של חמימות וסטייל חורפי למראה. בחירת תכשיטים לחורף יכולה להיות לעיתים מאתגרת, אך בעזרת כמה טיפים פשוטים ניתן  ליצור בקלות מראה אופנתי ומתוחכם.

כמה טיפים לבחירת תכשיטים לחורף

  • חשוב לשקול את הצבעים של האאוטפיט. צבעי חורף נוטים להיות צבעים חמים עם אפקט כהה מעט יותר, וכדאי לבחור תכשיטים שמשלימים את הגוונים הללו: גווני כסף, זהב ואפילו שחור הם אפשרויות מגוונות שבאות בחשבון. 
  • יש להתייחס למרקם של הלבוש. בגדי חורף עשויים לרוב מבדים כבדים יותר, כמו צמר וקשמיר. אז צריך להתאים את התכשיטים שמשלימים את הטקסטורות הללו. שרשרת או צמיד עבים יותר, למשל שרשרת נחש עשויה פליז מצופה זהב בעובי 2 מיקרון בגוון 14K, תוסיף ברק לטקסטורה של הבד.
  • גם בחורף חשוב להתאים את התכשיטים לסוג האירוע אליו מתלבשים. לאירוע פורמלי, לדוגמה, כדאי לבחור פריטים כמו שרשרת פנצ'ר כדורים מגולדפילד, ולהקליק אליה תליון אלגנטי דגם "טיפ-טיפה", ולהוסיף עגילי טיפ-טיפה כדי ליצור מראה מושלם, מינימליסטי ונינוח. 
  • החורף קורא לשימוש באביזרי לבוש נוספים כמו כובע או צעיף. כשבוחרים תכשיטים מתאימים לחורף מומלץ לבחור כאלו שישלימו את המראה והצבעים של כל התלבושת. לדוגמה, אם את לובשת צעיף אדום, שיקלי לבחור תכשיטים בגוון משלים של ירוק או כחול, כמו תליון טיחואנה או תליון מסקל; ואם הצעיף הוא בצבע כהה, אפשר לבחור תליון מרקיזות טיפות אדום, וכן הלאה.

בחירת תכשיטים לחורף פירושה מציאת האיזון הנכון בין צבע, מרקם, סוג אירוע ואביזרים נוספים. תכשיטי סנאפס, שאפשר להקליק אליהם בסנאפס אחד תליונים מגוונים לשרשראות בסיס סינגל או דאבל, או לבסיסי עגילים, מאפשרים ליצור מראה חורפי אופנתי ומתוחכם, שישאיר אותך מסוגננת במשך כל ימי החורף הסגריריים.

שאלות ותשובות פרקטיות לבחירת תכשיטים מתאימים לחורף:

מהם צבעי החורף הפופולריים לתכשיטים?

התכשיטים צריכים להיות משלימים לצבעים של בגדי החורף המגיעים בגוונים חמים כמו: ירוק זית, חום עמוק, ורוד עתיק, אדום יין. הם צריכים להיות עם בסיסים של צבעי זהב וכסף ולהקליק אליהם תליונים כמו תליון מרקיזה אבן שחורה או מרקיזה טיפות אדום, תליון לבנדר מרהיב בציפוי זהב או כסף, תליון לילי מצופה זהב ונגיעות אמייל שחור, ועוד ועוד.

כיצד משפיע המרקם של תלבושות חורף על בחירת התכשיטים?

בגדי חורף הם לרוב בדים המערבים חומרים חמים כמו  סריגים, צמר, כותנה עבה, קשמיר, ואחרים. לכן חשוב לבחור תכשיטים אשר משלימים את הטקסטורות של החומר ממנו עשוי הבגד. למשל, שרשראות עבות מעט יותר מכסף, זהב או גולדפילד, ותליונים שיכולים לבלוט ולהוסיף ברק ומרקם למראה.

איך אפשר להשתמש בתכשיטים כדי לשדרג תלבושת חורפית?

ניתן להשתמש בתכשיטים בולטים יותר, בעלי נוכחות ואמירה; כאלה שאפשר יהיה לראות אותם בקלות מעל בגד "עבה". לדוגמה: תליון דרגון, תליון מיגל, תליון חץ שלושה שלבים ועוד תליונים בעלי נוכחות זוהרת, שנמצאים בקטלוג התליונים של סנאפס.

איך אביזרים כמו כובע וצעיף משפיעים על בחירת תכשיטים מתאימים לחורף?

בחורף כובע וצעיף הם פריטי אקססוריז חשובים לכל בגד. הם יכולים להתאים גם לאירועים רשמיים יותר, לבילויי ערב או יציאה במשך היום. התכשיטים במקרה זה חייבים להתאים לא רק לבגדים, אלא גם לצבעים ולטקסטורות של הכובע ו/או הצעיף כדי להשלים את המארג האופנתי המתאים.

מהם האלמנטים  לבחירת תכשיטים המשלימים תלבושת חורפית?

צריך לקחת בחשבון את צבעי הבגדים וצבעי הכובע ו/או הצעיף (במידה והם חלק מהתלבושת), טקסטורת הבדים, סוג המפגש או האירוע אליו מתלבשים, והאפשרות לשכבות תכשיטים, כמו לדוגמה: האם מערך התכשיטים הוא רק שרשרת? האם מתאים להוסיף עגילים, צמיד או טבעת ליצירת מראה חורפי מגובש ואופנתי?

איך תכשיטים עוזרים להוסיף אווירה של חמימות לכל תלבושת חורפית?

תכשיטים יכולים להוסיף חמימות בעיקר על ידי בחירת החומרים המתאימים מהם הם עשויים. בסנאפס, בסיסי השרשראות ובסיסי העגילים עשויים בציפויי זהב וכסף איכותיים, וניתן להקליק אליהם מבחר ענק של תליונים בצבעים חמים ועמוקים, העשויים ממגוון חומרים שיכולים להוסיף לאווירה של חמימות לכל אאוטפיט.

תהליך בחירת תכשיטים מתאימים לחורף יכול להיות מרגש ומאתגר גם יחד, שכן הוא מצריך מציאת איזון מושלם בין סגנון, סוג אירוע ופרקטיות. יחד עם זאת, עם קצת יצירתיות והבנה של מגמות אופנת החורף, או עם הבגדים שכבר קיימים בארון הבגדים, כל אחת יכולה לשדרג אאוטפיט מסוים עם תכשיטים נכונים. אל תפחדי לערבב ולהתאים תכשיטים בסגנונות, צבעים וחומרים שונים כדי ליצור מראה ייחודי ומותאם אישית למצב רוח ספציפי. הדבר החשוב ביותר הוא לבחור תכשיטים שגורמים לך להרגיש מסוגננת ונאה ואולי לא תמיד בקשר למגמות האופנה הנוכחיות.

לא משנה מה את רוצה או מעדיפה, אמצי את חדוות בחירת התכשיטים ותני לסגנון האישי שלך לזרוח בעונת החורף הזו.

הכתובת כבר רשומה במערכת

הנמכרים ביותר

שרשרת בלה סראפינה שרשרת בלה סראפינה
שרשרת בלה סראפינה
תליון סראפינה בשילוב שרשרת פנינים ארוכה יוצר מראה קלאסי שמרים כל לוק שתבחרי. מידות התליון : 2 ס״מ אורך על 2.5 ס״מ גובה. אורך השרשרת: 110 ס"מ (לא כולל התליון שמחובר אליה) כבר יש לך שרשרת "סראפינה" או תליון "בלה"? ניתן לרכוש אותם גם בנפרד: + לרכישת...
265.00 ₪
265.00 ₪
265.00 ₪
שרשרת אמה רנה שרשרת אמה רנה
שרשרת אמה רנה
השילוב בין שרשרת "אמה" העדינה ותליון "רנה" המרשים יוצרים מראה ייחודי ומלא שיק. שילוב מושלם למי שמעוניינת להבליט את הסטייל האישי שלה ולהרגיש זוהרת ובטוחה בעצמה.  אורך השרשרת:  44ס"מ (לא כולל התליון שמחובר אליה) מידות התליון: 3.5 ס״מ רוחב על 3 ס״מ גובה. כבר...
250.00 ₪
250.00 ₪
250.00 ₪
שרשרת בלה בלום שרשרת בלה בלום
שרשרת בלה בלום
סט שכולו קלאסיקה! תליון בלום בשילוב שרשרת פנינים ארוכה מעניק לך מראה רומנטי ומושלם לכל אירוע. מידות התליון : 3 ס״מ אורך על 1 ס״מ גובה. אורך השרשרת: 110 ס"מ (לא כולל התליון שמחובר אליה). כבר יש לך שרשרת "אמה" או תליון "רנה"? ניתן לרכוש אותם גם...
220.00 ₪
220.00 ₪
220.00 ₪
שרשרת בלה גלילאו שרשרת בלה גלילאו
שרשרת בלה גלילאו
תליון גלילאו בשילוב שרשרת פנינים ארוכה יוצר מראה אולטימטיבי שאפשר לשלב בלוק יומיומי וגם בלוק ערב, כשאת רוצה להרגיש וואו!  מידות התליון : 5.5 ס״מ אורך על 6.5 ס״מ גובה. אורך השרשרת: 110 ס"מ (לא כולל התליון שמחובר אליה) כבר יש לך שרשרת "בלה" או...
260.00 ₪
260.00 ₪
260.00 ₪

בחירה

this is just a warning
רישום
העגלה שלך
0 מוצרים
Snaps Israel

Before you leave...

Take 20% off your first order

20% off

Enter the code below at checkout to get 20% off your first order -

ALMOG20%

Continue Shopping