היכרות עם קולקציית תכשיטי הקיץ

doron rotman 17 May 2023

הטריק המגניב של תכשיטי סנאפס הוא בבסיס של כל קולקציה חדשה של המותג; וזה ה"סנאפס".

יש שרשראות בסיס מצופות זהב או כסף סטרלינג והן מגיעות כשרשרת דאבל או סינגל, שאליהן ניתן לצרף בסנאפס אחד כל תליון שרוצים. השרשראות הן רב עונתיות וניתן להשתמש בהן בכל עונה בשנה, לכל אירוע, ולהתאים את התליונים לצרכים ספציפיים.

לקולקצית העגילים גם יש בסיסים מסוגים שונים מצופים זהב או כסף, צמודים, עגילי הליקס ועגילים תלויים שיכולים להשתנות בין רגע לפי הצרכים. בסיסי העגילים גם הם רב עונתיים וניתן להשתמש בהם מתי שרוצים לכל צורך ולהתאים את מגוון התליונים באופן תדיר.

קולקציית תכשיטי הקיץ של סנאפס מציעה מכל טוב: סטים של שרשראות לקיץ, סטים של עגילים לקיץ, Mix & Match - הכל לפי איך שתרצי.

תליון פנלופה

לדוגמה: שרשרת זהב, מסולסלת ועדינה עשויה ציפוי זהב 14 קראט, עם תליון פנלופה מעוצב כאלמנט של פרח משובץ בפורמייקה צבעונית בסגנון צעיר קלאסי המתאים לכל לוק ולכל אירוע. התליון עשוי פליז מצופה זהב 14K. השרשרת יכולה להתאים לעבודה, למפגש חברות אחרי הצהריים, ועוד. או, שרשרת כסף מרקיזות מנצנץ; סט מתוחכם, מעודכן, מעודן שמתאים לכל אירוע קייצי לילי קליל, אך גם מכובד. שרשרת עשויה כסף סטרלינג 925 ואליה מוצמד תליון עשוי פליז עם חריטות בציפוי כסף בגימור מאט, בשילוב פורמייקה שחורה עם שברי נצנצים באפור.

אם בודקים את הקולקציה שיש ב-Mix & Match, האפשרויות לשילוב סטים הן בלתי נגמרות. ניתן לשלב תליון זהב דולי בצורה גיאומטרית לשרשרת, ושני עגילים עם תליוני זהב מוני, שגם הם בעיצוב גיאומטרי דומה אך שונה, וסט אחד מנצח.

קולקציית הקיץ של סנאפס עשירה בתליונים חדשים ומגוונים; שווה להציץ.

קולקציית הקיץ שלנו משתלבת עם מגמות האופנה הנוכחיות

קולקציית תכשיטי הקיץ של "סנאפס" משתלבת במגמות האופנה העכשוויות, גם באסתטיקה הכללית שלה וגם באלמנטים עיצוביים הפופולריים כיום.

טרנד אחד שקולקציית "סנאפס"  מאמצת הוא השימוש בצבעים עזים. רבות מהשרשראות והרבה עגילים כוללים אבנים צבעוניות כמו תליון פלורליה שהוא תליון פרח משובץ באבן סברובסקי בצבעוניות מרעננת, צעירה וטרנדית. תליון עשוי פליז מצופה זהב 14K או כסף סטרלינג. ואם מעוניינים במראה שיק - אלגנט תליון זהב לינדוס רויאל - חישוק מתכת המצופה זהב 14 קראט, מעוטר ב-5 קריסטלי סברובסקי צבעוניים עדינים יתן את הרושם המתאים. 

טרנד נוסף שסנאפס נוגעת בו הוא השימוש בחומרים מעורבים. רבות מהשרשראות בקולקציה משלבות שרשראות עם חוטי עור, או מגוון חומרים כמו בד, עץ, זכוכית, אבני סברובסקי ועוד. ערבוב טקסטורות וחומרים הוא טרנד פופולרי באופנה כבר מספר שנים, והוא מוסיף אלמנט מעניין לתכשיטים בקולקציה הזו.

הקולקציה כוללת גם כמה פריטים שמשתלבים בטרנד הנוכחי לקיץ,כמה מהשרשראות כמו למשל תליון זהב טיפאני , תליון כסף טריו פלורה בצבעי קיץ מלהיבים ועוד, שנועדו למשוך את העין ואת תשומת הלב. אלה תכשיטי סטייטמנט פופולריים כבר כמה עונות, והטרנד לא מראה סימני היעלמות בקרוב.

באופן כללי, קולקציית תכשיטי הקיץ של "סנאפס" עומדת בקנה אחד עם מגמות האופנה הנוכחיות. השימוש בצבעים עזים, חומרים מעורבים ועיצובים נועזים עולה בקנה אחד עם כל מה שפופולרי בתכשיטים ובאופנה כרגע. עם זאת, הקולקציה של שרשראות לקיץ כוללת גם כמה סגנונות קלאסיים שככל הנראה יעמדו במבחן הזמן, מה שהופך אותה לתוספת ורסטילית ונצחית לכל קולקציית תכשיטים.

התאימי את הסנאפס שלך לכל מראה

קולקציית תכשיטי הקיץ של "סנאפס" מציעה מגוון רחב של פריטים שניתן לעצב ולשלב עם אאוטפיטים שונים כדי ליצור מגוון מראות. 

הנה כמה רעיונות כיצד ניתן לעצב את הקולקציה:

  • שיק קז'ואל: למראה קז'ואלי אך מסוגנן. חברו חולצת טי לבנה פשוטה ומכנסי ג'ינס קצרים עם שרשרת כסף תליון דלפי, והתאימו איזה עגילים תלויים שמתחשק לכם. המראה הזה מושלם ליום בחוץ עם חברים או לבראנץ' סתמי בסוף השבוע.
  • בוהמייני: אם את אוהבת אופנה בהשראת בוהמה, נסי לשלב שמלת מקסי נשפכת עם שרשרת זהב, כולל הארכה, ואליה הצמידי תליון זהב טולוז או תליון זהב ניס מהקולקציה המעוצבים בצורות גיאומטריות המשתלבות עם רכות השמלה. השלימי את המראה עם כמה צמידים מוערמים ועגילי חישוק לאווירה חופשית.
  • יום עבודה במשרד: אם את צריכה להתלבש לעבודה, נסי לשלב חולצה לבנה עם שרשרת סטייטמנט מהקולקציה, למשל תליון זהב מרקיזות טיפות אדום. זה יוסיף קצת אישיות למראה המקצועי שלך, מבלי להגזים. השלימי את המראה עם עגילים צמודים כמו עגילי זהב אליאנה פטיט ושעון קלאסי.
  • מסיבת קיץ: למסיבת קיץ או ערב בילוי, נסי לשלב שמלה שחורה קטנה עם תליון סטייטמנט נועזת מהקולקציה, כמו למשל שרשרת זהב עם תליון לטיסיה או תליון פנלופה, כדי להוסיף זוהר לתלבושת שלך או תליון ספרה לעדינות קיצית. הציגי תכשיטים פשוטים, עם זוג עגילים צמודים או ללא עגילים כלל.

היתרונות של קולקציית הקיץ של "סנאפס"  

קולקציית הקיץ של "סנאפס"  היא ליין תכשיטים ייחודי וטרנדי בולט בשוק. 

אחד המאפיינים העיקריים שמבליטים את הקולקצייה הוא הרבגוניות שלה. הקולקציה כוללת שרשראות, עגילים ותליונים שניתן לערבב ולהתאים ליצירת מראות שונים. זאת, בניגוד לקווי תכשיטים אחרים שמתמקדים רק בשרשראות או בעגילים; קווי תכשיטים מסוימים מציעים מגוון רחב של שרשראות אך אין להם את הייחודיות של "סנאפס" שנותנת אפשרויות מגוונות לשילוב בין בסיסים לתליונים כך שאפשר ליהנות מהרבה תכשיטים המתאימים לכל אירוע במחירים סבירים.

היבט נוסף שמייחד את קולקציית הקיץ של סנאפס הוא העיצובים המיוחדים שלה. הקולקציה כוללת דפוסים מורכבים, צבעים נועזים וצורות לא שגרתיות שאינן נפוצות בקווי תכשיטים אחרים. מה שהופך אותה לאידיאלית עבור מי שרוצה להתבלט.

הכתובת כבר רשומה במערכת

הנמכרים ביותר

שרשרת בלה סראפינה שרשרת בלה סראפינה
שרשרת בלה סראפינה
תליון סראפינה בשילוב שרשרת פנינים ארוכה יוצר מראה קלאסי שמרים כל לוק שתבחרי. מידות התליון : 2 ס״מ אורך על 2.5 ס״מ גובה. אורך השרשרת: 110 ס"מ (לא כולל התליון שמחובר אליה) כבר יש לך שרשרת "סראפינה" או תליון "בלה"? ניתן לרכוש אותם גם בנפרד: + לרכישת...
265.00 ₪
265.00 ₪
265.00 ₪
שרשרת אמה רנה שרשרת אמה רנה
שרשרת אמה רנה
השילוב בין שרשרת "אמה" העדינה ותליון "רנה" המרשים יוצרים מראה ייחודי ומלא שיק. שילוב מושלם למי שמעוניינת להבליט את הסטייל האישי שלה ולהרגיש זוהרת ובטוחה בעצמה.  אורך השרשרת:  44ס"מ (לא כולל התליון שמחובר אליה) מידות התליון: 3.5 ס״מ רוחב על 3 ס״מ גובה. כבר...
250.00 ₪
250.00 ₪
250.00 ₪
שרשרת בלה בלום שרשרת בלה בלום
שרשרת בלה בלום
סט שכולו קלאסיקה! תליון בלום בשילוב שרשרת פנינים ארוכה מעניק לך מראה רומנטי ומושלם לכל אירוע. מידות התליון : 3 ס״מ אורך על 1 ס״מ גובה. אורך השרשרת: 110 ס"מ (לא כולל התליון שמחובר אליה). כבר יש לך שרשרת "אמה" או תליון "רנה"? ניתן לרכוש אותם גם...
220.00 ₪
220.00 ₪
220.00 ₪
שרשרת בלה גלילאו שרשרת בלה גלילאו
שרשרת בלה גלילאו
תליון גלילאו בשילוב שרשרת פנינים ארוכה יוצר מראה אולטימטיבי שאפשר לשלב בלוק יומיומי וגם בלוק ערב, כשאת רוצה להרגיש וואו!  מידות התליון : 5.5 ס״מ אורך על 6.5 ס״מ גובה. אורך השרשרת: 110 ס"מ (לא כולל התליון שמחובר אליה) כבר יש לך שרשרת "בלה" או...
260.00 ₪
260.00 ₪
260.00 ₪

בחירה

this is just a warning
רישום
העגלה שלך
0 מוצרים
Snaps Israel

Before you leave...

Take 20% off your first order

20% off

Enter the code below at checkout to get 20% off your first order -

ALMOG20%

Continue Shopping