כך תבחרו מתנה ליום אהבה

amit shemesh 08 Jan 2023

כך תבחרו מתנה ליום אהבה

האויב הגדול ביותר של כל מערכת יחסים בין בני אדם הוא השגרה והאוטומטיות, וכשמדובר על בחירת מתנות, כדאי להישמר מאותן מלכודות. 

עבור רוב הזוגות המאוהבים, יום האהבה הוא אירוע מיוחד. לא מעט זוגות חוגגים אותו בכך שהם נהנים מזמן איכות רומנטי ביחד, לבדם, וכמובן שגם מעניקים מתנות מיוחדות זה לזו ולהיפך, כדי להדגיש את מה שהם חשים כלפי בני הזוג. 

מתנה לבת הזוג

התקופה הזו היא בהחלט מאתגרת: מצד אחד יש הרבה אפשרויות בכל מה שקשור לבחירת מתנת האהבה המושלמת, אבל מצד שני, אסור לשכוח שהמטרה היא לקנות משהו שמראה כמה אכפת לך ממנה (ולך ממנו). בעולם המודרני, שנע כל שעות היום כאילו על סטרואידים, יש משמעות כפולה ומכופלת לעצירה. יום אהבה הוא יום שעוצרים את המהלך היומיומי של החיים על מנת להשקיע בזמן איכות עם בני זוג; וקניית מתנה מבטאת בצורה מצוינת את הצורך לעצור, לחשוב, להשקיע במישהו אחר.

אולי זה קל לקנות פרחים ושוקולד, אבל היום זה כבר לא מספיק. צריך להשקיע הרבה מחשבה מראש כדי לוודא שבחרנו נכון עבור בן/בת הזוג; לבחור משהו מיוחד, משהו משמעותי.

אחת האפשרויות המעניינות והמתגמלות כמתנה ליום אהבה הם תכשיטים; אלה יכולים לענות על הדרישות ממתנה כדי שזו תתאים ליום האהבה. לדוגמה, ישנם כיום בשוק תכשיטים מצופים זהב, תכשיטי גולדפילד ועוד, שהם לא אקסטרווגנטים, ולא מוגזמים, אך בהחלט עדיין אלגנטיים ומרשימים. תכשיט, בהקשר של יום האהבה, הוא מתנה אינטימית שמתאימה למשמעות של יום האהבה.

למה נותנים מתנות ביום האהבה לבת הזוג?

אנשים באופן כללי אוהבים לקבל מתנות ממגוון סיבות. מתנות יכולות להיות דרך עבור מישהו להראות את אהבתו וחיבתו לאדם אחר, הן יכולות להיות מחווה משמעותית ומתחשבת שיכולה לגרום למקבל להרגיש מוערך. מתנות הן גם דרך להוסיף נופך מיוחד כשחוגגים אירועים מיוחדים, למשל ימי הולדת או חגים.

למתנות יש פעמים רבות ערך רגשי, אך בנוסף לכך אנשים עשויים ליהנות גם מלקבל מתנות שהן שימושיות. מתנות יכולות להיות גם דרך לאנשים להראות את הערכתם למישהו שעשה משהו מיוחד עבורם ,או השפיע לטובה על חייהם. קבלת מתנה יכולה להיות דרך למישהו להרגיש מוכר ומוערך על מאמציו ותרומתו.

הענקת מתנה ליום האהבה היא דרך פיזית ומעשית של אנשים להביע ולהראות בפועל את אהבתם ואת חיבתם לבני הזוג הרומנטיים שלהם. זוהי דרך להראות הערכה כלפיהם ולגרום להם להרגיש מיוחדים ואהובים, כי נתינת המתנה מצביעה על כך שמישהו חושב עליהם. מתנות ליום האהבה יכולות להיות קטנות ולא יקרות, כמו פתק בכתב יד או תכשיט מדליק, או שהן יכולות להיות אקסטרווגנטיות יותר, הדבר החשוב ביותר הוא המחשבה והמאמץ שהושקעו בבחירת המתנה, שכן כך מבטאת ההתכוונות להביע אהבה, תשומת לב ואכפתיות לבן הזוג.

זוג מאוהב

טו באב או וולנטיינס?

טו באב הוא יום שבמקורו לפי המורשת היהודית נועד לסמל יום של פיוס, אחדות העם וקירוב לבבות בין כל חלקיו. בעבר היו חוגגים את היום הזה בטבע כיום חיבור גם עם האדמה. המשנה והתלמוד ייחסו ליום הזה משמעות רבה, ובמסכת תענית אף השוו אותו בחשיבותו ליום הכיפורים: "אמר רבן שמעון בן גמליאל 'לא היו ימים טובים לישראל כחמישה עשר באב, וכיום הכיפורים, שבהן בנות ירושלים יוצאות בכלי לבן שאולין שלא לבייש את מי שאין לו…'", לרמז על המנהג של הנשים הרווקות היוצאות אל הטבע בטו באב לבושות לבן לרקוד בכרמים ולהיפגש עם הגברים שמחפשים שידוכים.

בגלל המנהג הזה התקבע היום בתודעה הציבורית כיום חג רומנטי וזכה לכינוי "יום האהבה".. זוגות רבים בוחרים להינשא בטו באב, למזל טוב. ביום הזה נערכים פסטיבלים ואירועים מיוחדים,.וכל אחד יאמר שזו הגרסה היהודית לוולנטיינס.

אם בוחנים האם לחגוג את טו באב או וולנטיינס, הרי מבינים שמטרת שני הימים הללו היא דומה: לנצל אותם על מנת להביע באופן מעשי אהבה לבן הזוג. אלו הימים שלא מספיק לומר "אני אוהב/ת אותך" ,אלא לעצור לרגע מחיי היומיום המהירים והדחוסים בריצות ובמשימות, לקנות מתנה, לקבוע ארוחה במסעדה, ולמשך יום להשקיע בזוגיות ולא לקבל אותה כמובנת מאליה. 

אז אם אנחנו בישראל מה מונע מאיתנו לחגוג את שני הימים גם יחד כי טובים השניים מן האחד, תרתי משמע.  

 

איך בוחרים את המתנה המושלמת לבת הזוג?

יש כמה דברים שכדאי לשים לב אליהם כשהולכים לבחור מתנה ליום האהבה:

לקחת בחשבון את תחומי העניין והעדפותיהם של בן או בת הזוג: המתנה צריכה לשקף את תחומי העניין וההעדפות האישיות של מי שאמור לקבל אותה; כך היא  צפויה להתקבל בהערכה ובשמחה. 

לחשוב על משמעות היום: יום האהבה הוא חג המזוהה באופן מסורתי עם אהבה ומערכות יחסים רומנטיות. מתנה בעלת אופי רומנטי או אינטימי עשויה להתאים לבני הזוג, בעוד שמתנה סתמית וידידותית יותר תהיה פחות מתאימה.

להתחשב במסגרת התקציב: חשוב לקחת בחשבון כמה אתם יכולים להרשות לעצמכם להוציא על מתנה. מתנה לא חייבת להיות יקרה כדי להיות משמעותית ומוערכת.

להתאים את המתנה באופן אישי: הוספת מגע אישי למתנה יכולה לגרום לה להיות מיוחדת ומשמעותית יותר. זה יכול להיות משהו פשוט כמו הוספת פתק בכתב יד או בחירת מתנה מותאמת אישית,  לדוגמא אם קונים תכשיטים חשוב לקנות עיצוב שברור שמקבל המתנה יאהב.

להכיר ולדעת את הצרכים של המקבל: ניתן להעריך במיוחד מתנה שמספקת צורך או פותרת בעיה. לדוגמה, אם מחליטים לקנות מתנה ליום האהבה תכשיט לבת הזוג, כדאי לקחת בחשבון למה הוא מיועד, או להיות מקוריים ולרכוש תכשיט מודרני מהסוג הורסטלי, שמאפשר שימושים רבים כמו תכשיטי סנאפס.

הכתובת כבר רשומה במערכת

הנמכרים ביותר

שרשרת בלה סראפינה שרשרת בלה סראפינה
שרשרת בלה סראפינה
תליון סראפינה בשילוב שרשרת פנינים ארוכה יוצר מראה קלאסי שמרים כל לוק שתבחרי. מידות התליון : 2 ס״מ אורך על 2.5 ס״מ גובה. אורך השרשרת: 110 ס"מ (לא כולל התליון שמחובר אליה) כבר יש לך שרשרת "סראפינה" או תליון "בלה"? ניתן לרכוש אותם גם בנפרד: + לרכישת...
265.00 ₪
265.00 ₪
265.00 ₪
שרשרת אמה רנה שרשרת אמה רנה
שרשרת אמה רנה
השילוב בין שרשרת "אמה" העדינה ותליון "רנה" המרשים יוצרים מראה ייחודי ומלא שיק. שילוב מושלם למי שמעוניינת להבליט את הסטייל האישי שלה ולהרגיש זוהרת ובטוחה בעצמה.  אורך השרשרת:  44ס"מ (לא כולל התליון שמחובר אליה) מידות התליון: 3.5 ס״מ רוחב על 3 ס״מ גובה. כבר...
250.00 ₪
250.00 ₪
250.00 ₪
שרשרת בלה בלום שרשרת בלה בלום
שרשרת בלה בלום
סט שכולו קלאסיקה! תליון בלום בשילוב שרשרת פנינים ארוכה מעניק לך מראה רומנטי ומושלם לכל אירוע. מידות התליון : 3 ס״מ אורך על 1 ס״מ גובה. אורך השרשרת: 110 ס"מ (לא כולל התליון שמחובר אליה). כבר יש לך שרשרת "אמה" או תליון "רנה"? ניתן לרכוש אותם גם...
220.00 ₪
220.00 ₪
220.00 ₪
שרשרת בלה גלילאו שרשרת בלה גלילאו
שרשרת בלה גלילאו
תליון גלילאו בשילוב שרשרת פנינים ארוכה יוצר מראה אולטימטיבי שאפשר לשלב בלוק יומיומי וגם בלוק ערב, כשאת רוצה להרגיש וואו!  מידות התליון : 5.5 ס״מ אורך על 6.5 ס״מ גובה. אורך השרשרת: 110 ס"מ (לא כולל התליון שמחובר אליה) כבר יש לך שרשרת "בלה" או...
260.00 ₪
260.00 ₪
260.00 ₪

בחירה

this is just a warning
רישום
העגלה שלך
0 מוצרים
Snaps Israel

Before you leave...

Take 20% off your first order

20% off

Enter the code below at checkout to get 20% off your first order -

ALMOG20%

Continue Shopping