עגילי קליפס - הפיתרון המושלם לעגילים ללא חור

amit shemesh 04 Jan 2023

מה הם עגילי קליפס מוצמדים ללא חור?

עגילי קליפס הם סוג של עגיל שלא מצריך פירסינג בתנוך האוזן. במקום זאת, הם מוחזקים במקומם על ידי תפס קטן שאוחז בתנוך האוזן. עגילי קליפס ללא חור הם בחירה פופולרית עבור אנשים שאינם יכולים או אינם רוצים לעשות חור באוזניים, כמו גם עבור אלו שרוצים לענוד עגילים אך יש להם אוזניים רגישות.

עגילי קליפס ללא חור

ישנם מספר סוגים שונים של עגילים נצמדים. לחלקם יש תפס ציר שנפתח ונסגר כמו אטב, בעוד שאחרים בעלי תפס קפיצי שניתן ללחוץ לפתיחה ולשחרר לסגירה. לחלק מהעגילים הנצמדים יש גם מנגנון הברגה המאפשר ללובש אותו להתאים את אטימות הקליפס כדי להבטיח התאמה בטוחה. העגילים של סנאפס הם מהסוג הראשון. הם נוחים ולא לוחצים על האוזן, ומהווים בסיס יציב לכל תליון שרוצים להצמיד אליהם. 

אחד היתרונות של עגילי קליפס ללא חור הוא שקל להרכיב ולהסיר אותם. הם אינם דורשים שימוש ב"גב" העגילים או במחברים אחרים, וניתן להסיר אותם בקלות בסוף היום מבלי לגרום לאי נוחות. זה הופך אותם לבחירה נוחה עבור אנשים שאינם רוצים להתחייב לאופי הקבוע של עגילי חור מסורתיים. וכל אחד יכול  להשתמש בהם בלי חשש. 

סנאפס מציעים עגילי בסיס שאפשר לחבר אליהם בתיק-תק מגוון של תליונים מתאימים בסגנונות שונים, שעשויים מחומרים מגוונים, כמו: תליונים בציפוי זהב, כסף, גולדפילד, עץ, פורמייקה, בדים ואפילו זכוכית. התליונים מיוצרים בעיצובים פשוטים ומאופקים, וגם בעיצובים נועזים ובעלי נוכחות מרשימה. כמה עגילי קליפס ללא חור נועדו אפילו לחקות את המראה של עגילי פירסינג מסורתיים צמודים לאוזניים, כמו למשל תליון טיפה קלאסית זהב, תליון טיפאני  כסף המהודר ועוד כשהקליפס נסתר מהעין.

למי עגילי קליפ יכולים להוות פתרון?

  • ילדים - ילדים הם אולי לא מספיק גדולים או מוכנים לחורר את האוזניים שלהם, אבל הם בכל זאת רוצים לענוד עגילים. עגילי קליפס ללא חור הם דרך בטוחה וקלה לילדים לענוד עגילים ללא צורך בפירסינג.
  • אנשים עם אוזניים רגישות - לחלק מהאנשים יש אוזניים רגישות שאינן יכולות לסבול עגילי מתכת מסורתיים. עגילי קליפס העשויים מחומרים היפואלרגניים יכולים להיות אפשרות נוחה ביותר עבור אנשים אלה. בסיסי העגילים של סנאפס מיוצרים מפליז מצופה זהב בעובי 2 מיקרון ללא ניקל, והם היפואלרגנים, כך שכל מי שסובל מרגישות מכל סוג בתנוכי האוזניים, יכול להשתמש בהם ללא חשש.
  • אנשים עם תנוכי אוזניים מתוחים או פירסינג אחר באוזן - למשל אנשים שנמתחו להם תנוכי האוזניים עקב שימוש נרחב בעגילים שצריכים חור באוזן, או אנשים שיש להם סוגים אחרים של פירסינג באוזניים והם אינם יכולים לענוד עגילים מסורתיים מכיוון שהחור גדול מדי, או כאלה שעמוד העגיל אינו ארוך מספיק כדי להגיע דרך הפירסינג. אנשים אלה יכולים לענוד עגילים מוצמדים מבלי לגרום לאי נוחות או גירוי.
  • אנשים שלא יכולים או לא רוצים לעשות פירסינג באוזניים - יש אנשים שפשוט לא רוצים לעשות חור באוזן. אחרים עלולים לסבול ממצבים רפואיים או אלרגיות המונעות מהם לעשות חור. עגילי קליפס ללא חור מאפשרים גם לאנשים אלה לענוד עגילים להנאתם.
  • אנשים שרוצים לשנות את סגנון העגילים שלהם לעתים קרובות - קל להרכיב ולהסיר עגילים עם קליפס, מה שהופך אותם לבחירה נוחה עבור אנשים שרוצים לשנות את סגנון העגיל שלהם לעתים קרובות. עוד יותר קל כאשר עגיל הקליפס משמש כבסיס אליו ניתן להצמיד בקלות רבה מבחר תליונים שהופכים להיות עגילים מסוגננים, מעוצבים לכל מטרה.
  • עגילים ללא חור

עגילי קליפס ללא חור - פיתרון מושלם ללא כאב

עגילי קליפס הם פתרון מושלם לאנשים שרוצים לענוד עגילים ללא כאב, וללא המחויבות של חור בתנוך האוזן. עגילים אלה מוחזקים במקומם באמצעות אטב קטן הנצמד לתנוך האוזן. הוא מספק התאמה בטוחה, הוא נוח, אינו מכאיב, ולא מרגישים אותו, כך שהוא אינו לוחץ ואפשר להיות אופנתיים בלי לסבול.

אחד היתרונות העיקריים של עגילי קליפס ללא חור הוא שהם אינם דורשים פירסינג בתנוך האוזן. זה אומר שכל אחד יכול לענוד אותם. כמו שצויין למעלה, זה נוח במיוחד לילדים או מבוגרים שלא מוכנים לחורר את האוזניים שלהם, אבל עדיין רוצים לענוד עגילים.

עגילי קליפס הם אלטרנטיבה חסרת כאב לעגילים מסורתיים, המושחלים בחור באוזן, כי בנוסף לכך שקל להרכיב ולהסיר אותם, הם אינם דורשים שימוש בגב העגיל או במחברים אחרים, וניתן להסיר אותם בקלות בסוף היום מבלי לגרום לאי נוחות. זה הופך אותם לבחירה נוחה עבור אנשים שאינם רוצים להתחייב לאופי הקבוע של עגילי חור.

ניתן להשיג כיום עגילי קליפס במגוון רחב של סגנונות וחומרים שיתאימו לכל טעם, ולכן אין סיבה לסבול כדי להיות אלגנטיים, מהודרים, שיקים וקולים.

תליוני סנאפס המגוונים מעוצבים בשלל חומרים וסגנונות, ונצמדים בסנאפס אחד לבסיסי עגילי קליפס הם גם יפים וגם נוחים וגם לא מכאיבים. 

בקצרה, עגילי קליפס ללא חור הם פתרון מושלם לאנשים שרוצים לענוד עגילים ללא כאב!  

הכתובת כבר רשומה במערכת

הנמכרים ביותר

שרשרת בלה סראפינה שרשרת בלה סראפינה
שרשרת בלה סראפינה
תליון סראפינה בשילוב שרשרת פנינים ארוכה יוצר מראה קלאסי שמרים כל לוק שתבחרי. מידות התליון : 2 ס״מ אורך על 2.5 ס״מ גובה. אורך השרשרת: 110 ס"מ (לא כולל התליון שמחובר אליה) כבר יש לך שרשרת "סראפינה" או תליון "בלה"? ניתן לרכוש אותם גם בנפרד: + לרכישת...
265.00 ₪
265.00 ₪
265.00 ₪
שרשרת אמה רנה שרשרת אמה רנה
שרשרת אמה רנה
השילוב בין שרשרת "אמה" העדינה ותליון "רנה" המרשים יוצרים מראה ייחודי ומלא שיק. שילוב מושלם למי שמעוניינת להבליט את הסטייל האישי שלה ולהרגיש זוהרת ובטוחה בעצמה.  אורך השרשרת:  44ס"מ (לא כולל התליון שמחובר אליה) מידות התליון: 3.5 ס״מ רוחב על 3 ס״מ גובה. כבר...
250.00 ₪
250.00 ₪
250.00 ₪
שרשרת בלה בלום שרשרת בלה בלום
שרשרת בלה בלום
סט שכולו קלאסיקה! תליון בלום בשילוב שרשרת פנינים ארוכה מעניק לך מראה רומנטי ומושלם לכל אירוע. מידות התליון : 3 ס״מ אורך על 1 ס״מ גובה. אורך השרשרת: 110 ס"מ (לא כולל התליון שמחובר אליה). כבר יש לך שרשרת "אמה" או תליון "רנה"? ניתן לרכוש אותם גם...
220.00 ₪
220.00 ₪
220.00 ₪
שרשרת בלה גלילאו שרשרת בלה גלילאו
שרשרת בלה גלילאו
תליון גלילאו בשילוב שרשרת פנינים ארוכה יוצר מראה אולטימטיבי שאפשר לשלב בלוק יומיומי וגם בלוק ערב, כשאת רוצה להרגיש וואו!  מידות התליון : 5.5 ס״מ אורך על 6.5 ס״מ גובה. אורך השרשרת: 110 ס"מ (לא כולל התליון שמחובר אליה) כבר יש לך שרשרת "בלה" או...
260.00 ₪
260.00 ₪
260.00 ₪

בחירה

this is just a warning
רישום
העגלה שלך
0 מוצרים
Snaps Israel

Before you leave...

Take 20% off your first order

20% off

Enter the code below at checkout to get 20% off your first order -

ALMOG20%

Continue Shopping